Prawo marketingu

Prawo marketingu

Prawnicy naszej Kancelarii posiadają bardzo duże doświadczenie w zakresie obsługi prawnej osób i działów firm odpowiedzialnych za promocję produktów i usług. Wiemy, jak wygląda nowoczesny marketing i oferujemy wsparcie prawne na każdym etapie reklamowania produktów. Wiemy, czym jest prawo marketingu.

Prawo marketingu. Przede wszystkim - umowa

Prawo marketingu to w głównej mierze umowy. Znamy się na umowach, więc pomagamy przygotować i negocjować warunki umów m.in.z :

  • agencjami marketingowymi
  • agencjami koordynującymi działania SEO
  • freelancerami, którzy tworzą treści niezbędne dla Twoich działań marketingowych.

Pomożemy Ci stworzyć przejrzyste i praktyczne umowy o dzieło i umowy o świadczenie usług.

Stworzymy dla Ciebie umowy z influencerami i blogerami.

Zapewnimy zgodność z prawem Twoich nowatorskich pomysłów na promocję i marketing.

Zawierasz umowę na stworzenie filmu reklamowego, zamawiasz treści u ghostwritera, czy może potrzebujesz dobrego tłumaczenia swoich materiałów marketingowych?

Nasi prawnicy dostosują Twoją umowę tak, aby zapewnić skuteczne przeniesienie praw autorskich lub udzielenie licencji.

Zadbamy o to, by skutecznie zapewnić prawo do wykorzystania wizerunku lub głosu modeli i aktorów w Twoich materiałach marketingowych. Podpowiemy też, jak właściwie korzystać ze zdjęć pracowników w promowaniu swojej działalności.

Wiemy, jak zadbać o prawa autorskie

Sprawdzimy i ocenimy Twoje materiały marketingowe

Przygotowałeś treść ulotek, prezentacji i reklam? Masz gotowy scenariusz filmu promocyjnego lub spotu radiowego? Chcesz opublikować na stronie obszerny content marketingowy?

Prawnicy z naszej Kancelarii pomogą Ci ocenić ich zgodność z zasadami prawa.

Zaopiniujemy Twoje konkretne treści. W ten sposób upewnisz się, czy nie naruszasz dóbr osobistych lub nie działasz wbrew przepisom dotyczącym zwalczania nieuczciwej konkurencji. Sprawdzimy też, czy nie naruszasz innych przepisów regulujących marketing Twoich produktów.

Wiemy, że kuszącą formą reklamy jest reklama porównawcza. Wbrew pozorom, nie jest ona bardzo rozpowszechniona na rynku. Może to wynikać z tego, że jej rzetelne przygotowania wymaga czasu i dbałości o szczegóły. Nieuczciwa reklama porównawcza może narazić firmy na dotkliwe konsekwencje prawne.

Nasi prawnicy opiniowali szereg reklam porównawczych, zarówno kierowanych na rynek polski i zagraniczny. Dlatego wiemy, jakie błędy popełniają przedsiębiorcy i wiemy, jak ustrzec przed tymi błędami naszych Klientów.

Porównujesz się z konkurencją? Zrób to zgodnie z prawem

Prowadzisz marketing swoich produktów i usług online?

Na naszej stronie znajdziesz całą sekcję dotyczącą zakresu naszych usług związanych z zapewnieniem zgodności z prawem działań w online marketingu.


porady prawne, które mogą Cię zainteresować:

Stosujemy pliki cookie w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania strony. Możemy również wykorzystywać pliki cookie własne oraz naszych partnerów w celach analitycznych i marketingowych. Możesz zarządzać swoimi preferencjami w ustawieniach swojej przeglądarki. Klikając "OK" wyrażasz zgodę na nasze wykorzystanie cookies zgodnie z Polityką cookies.
OK